Wednesday 12 December 2012

Raikan Cinta Azhari+Aisha (part 2)

yeay yeay part two uolss...

saya sangat teruja sebab part two means kenduri rumah saya plak..

semua penat lelah terbalas pabila majlis resepsi famili saya sukses...we was blessed by the weather n crowd!!xsangka...crowd sgt ramai..sgt havoc smpai xcukup tgn dan kaki..tak terlayan....saya sepatutnya menjadi official photographer (OP) for this heavenly amazing day..but as one of the family member, saya pon kena wat kerja2 famili member yg lain buat...alhamdulillah, semua ahli keluarga sgt2 supportive..walaupon cuaca 'panas' kami tetap maintain as one small heppy family....

layan gegambar la eh....













oklah setakat ni dulu gambar utk harini...

**to be continued in part 3 okeh....sydah ngntuks la...hehehhehe

eh lupa plak nak up gambar hantaran dr pihak perempuan lak...

* jam tangan *kasut/sandals *kemeja *sirih junjung 

*buku2 agama *set penjagaan diri *kek *sejadah dan peralatan sembahyang *buah2an
 


No comments:

Post a Comment