Tuesday 11 December 2012

Raikan Cinta Azhari+Aishah (part 1)

Seminggu yg meletihkan++berbaloi

Letih tapi bahagia so it sokay..yg penting adik aku hepi

P/S:
selamat memulakan hidup baru bersama yg tersayang n cepat2 dapat baby boy!!!dah bosan ngn anak2 buah yg ramai girls....hihihihi :)

persiapan memang mostly aku,kakak,mak n pengantin sendirilah...

segala bentuk goodies direkabentuk diilhamkan oleh aku n kakak..so do the hantarans...
bilik pengntin memang 100% kakak aku yg settlekan...sgt rajin itu olang!!!

aku hanya mastermind tp klu xder kakak aku, mmg patah kaki dan tangan lah hamba ini....terima kasih kakak- my one n only kakak yg aku ada!!!

n also my one n only abg aku sgt2 bekerja keras on the wedding day, walaupon dia hanya membatu a few days before wedding sampai kami tertanya2 kemanakah menghilangnya gerangan si abang sampai taknak membantu...tapi dia cover semua batuan dia pd hari majlis berlangsung.klu takder dia kami akan patah tulang belakang pulak....

adik aku kaver here n there...n bantuan dr kakak ipar yg sporting..terima kasih..sessi berterima kasih ni seolah2 aku lah sang perantins kan???takpe on behalf sedang adik aku yg ngah bercanda ria berhoneymoon di Cameron Highland sinun....semoga balik dengan perkabaran gumbira aku bakalan jadi LALAN kepada baby boy..okies!!!chaiyokkk!!!hehhhehe

hari pertama-JUMAAT 07 Dis 2012

hari penting mereka iaitu akad nikah...penting n wajib nih...

bertempat di dewan akad nikah Masjid Sungai Kob,Kulim,Kedah
pada pukul 3 petang yang panas lipliplap...


hantaran pada hari akad nikah
~cincin batal air sembahyang
~gubahan mas kawin
~senaskah al-Quran





Alhamdulillah selamat semuanya!!!Looking forward for day 2 n day 3 of their wedding!!!

Day 2~8 Dis 2012

Sedara mara berkumpul di rumah kul 12.00 tghari.Tp sbb tunggu pengantin mekap, kul 1 baru gerak...selalunya kalau dah ramai2 biasalah akan ada yg terlambat n terawal kan???lumrah dunia lah.....

hantaran semua dah ready...n mcm biasa di sebabkan bz mmg xsempat nk amik gambar betul2..penat lelah membuat hantaran tu tak dapat dipotraitkan dengan sebaik2nya...huhuhu sgt sedih...harap2 photographer upahan dah abadikan dlm gambar2 mereka lah...


pihak kami hantar 7 dulang dan sepohon bunga pahar
~barang2 wangian n mandian The Body Shop
~kain corak batik
~jam tangan Carlo Rino
~sepasang kasut Crocodile
~kain sembahyang
~beg tangan juga dr Carlo Rino
~bunga pahar
~sirih junjung

P/S: ada cerita di sebalik sirih junjung...di sebabkan panas terik memancar2 atas kepala...maka bunga2 cinta sirih junjung itupon layu di tasik madu...n as always my makngah n pakngah will quiry lah...pakngah suh buang semua bunga2 yg layu, n gantikan ngan yg baru..n as an experinced project manager cum engineer dia suh aku "improvise"...maka aku n dia memetiklah akan daun2 mcm pokok paku pakis tu n bunga2 lalang kat tepi jalan utk menyegarkan kembali sirih junjung tu...improvise!!!!!really good word wahai pakngah!!!hehehhehe

tp xsempat nak snap gambar sirih junjung n bunga pahar tu....bunga pahar sangat santekkk...siyes tak tipooo!!!









hari kejadian ada dua pengantin!!!sama cantik sama padan!!! kedua2 pengantin pon daebakkkk!!!awesome klu org kampung aku cakap!!! :)

**to be continued in part 2 (our side majlis)

No comments:

Post a Comment